четвъртък, 1 октомври 2009 г.

Кинетична пластика в рекламата

Една от наградите "Черен молив" (за новаторство в дизайна и рекламата) на D&AD за 2009 г. получи Кинетичната скулптура за музея на BMW, в раздел - дизайн на околната среда / Инсталации
Кинетичната скулптура е метафора на процеса на формообразуване в дизайна. С площ от шест квадратни метра, тя се състои 714 метални топчета, висящи на тънки стоманени жици, свързани с индивидуално регулиране от двигатели STEPPER - за да анимира седемминутен мехатронен разказ. Подвижна хаотична в началото, скулптурата се развива чрез няколко конкуриращи се форми и в крайна сметка образува в последната си форма, профила на добре познатия от миналото и сега - автомобил на BMW .
Designer - Susanne Traeger, Technical Designer - Simon Schießl, David Siegel,Art Director - Patrick Kochlik, Petra Trefzger, Creative Director - Joachim Sauter,Museum Director - Dr Ralf Rodepeter, Client - BMW Group, Brand - BMW

1 коментар: