сряда, 15 юли 2009 г.

Тенденции в дизайна на запазения знак (логотипа).

Главния редактор на влиятелния каталог и лого-хранилище Logolounge.com Бил Гарднър (Bill Gardner) е обнародвал традиционния ежегоден преглед на тенденциите в вдизайна на логотипа през 2009 год.

Всичко за логотипите през 2009 година се обединява в няколко направления на развитие: нарастващата роля на текста, който става все по-голям, и който носи не просто обща информация за бранда, а тясно специализирана, също така смелото използване на ярки цветове даже за крупни клиенти.

Бил Гарднър също обръща внимание на пускането в началото на годината икона (пиктограма) favicon Google в размер 15Х15 пиксела, наричайки го предвестник на големи промени в логостроенето. Той предсказва, че в близкото бъдеще успеха на логотипа ще зависи от това, как ще изглежда във формата favicon.

Бил Гарднър традиционно извежда 15 многообещаващи тенденции и още няколко не толкова значителни направления в развитието на логотипа.

Цялата статия - http://www.logolounge.com/logotrends/

Няма коментари:

Публикуване на коментар