Компанията Pepsi Co, вторият по големина производител на безалкохолни напитки в света, публикува в списание Entertainment Weekly своя видео реклама. Видеоклипът ще се проиграва на специална електронна хартия и ще се появява при отваряне на страницата.
Стойността на видео в списание, все още не е оповестена, но според експерти, запознати с тези технологии, тя ще бъде много по-висока от цената на обикновена принт реклама. Според тяхната оценка, едно видео в списание с тираж от 100 хил. копия ще струва повече от един милион долара. Обикновена цветна реклама в Entertainment Weekly струва около 9 цента за копие от пълния лист (или 9 хил. долара за тираж от 100 хил.). Точният брой на екземплярите, където видеото се появява е неизвестен. Ясно е само, че ако се помести по едно екранче в 100 хиляди списания, това ще доведе до седемцифрена сума.
Рекламите в Entertainment Weekly напомня вестник «Дневен Пророк" за филмите за Хари Потър, където картинките и снимките се движат. Видео ще се проиграва на LCD екран с диагонал един и половина инча, приблизително колкото големината на дисплея на мобилните телефони.
Въпреки високата цената, видеото е технически несъвършено . Както и в Esquire, страницата с видеото е много по-плътна от останалите. Дебелината на екрана е 2,7 mm. В Хари Потъровия «Дневен Пророк», с които рекламната кампания се сравнява, почти всички издания с движещи се изображения, не увеличават дебелината на листа.
Електронната реклама в списанието е подготвена от Pepsi и американскиа телевизионен канали CBS. Спонсорите очакват той да ги обезщети, чрез създаване на «шум» и дискусия сред читателите и медиите.
Рекламите ще се появи в септемврийския брой на списание Entertainment Weekly в Лос Анджелис и Ню Йорк. Технологията, разработена от Americhip, които произвеждат всички материали.
Принципът на действие на видео реклами е същото като музикалните поздравителни картички: всеки път, когато разтворите страницата се стартира видеото, но веднага, след като читателят затвори страницата, видеото автоматично се деактивира.
Във видеофилма един от актьорите на шоуто разяснява как да използва съоръжението и кани читателите да щракнат върху един от петте бутона по-долу за да разгледат рекламния клип на Pepsi Max или анонс за програмата на телеканала CBS.
Няма коментари:
Публикуване на коментар